| 
 Realizacja 			projektu współfinansowana jest ze środków Europejskiego 			Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu 			Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007 – 2013. 
  
 | 
| 
 Zamawiający 
 | 
 „DAWIS” Sp. z o.o. 
 | 
| 
 Tytuł projektu 
 | 
 RPMA.06.02.00-14-094/13-00  
„ZINTEGROWANE 			DZIAŁANIA NA RZECZ ROZWOJU TURYSTYKI NA MAZOWSZU” 
Projekt realizowany w ramach 			priorytetu VI „Turystyka” w ramach RPO WM. 
 | 
| 
 Tryb wyboru 
 | 
 Zapytanie ofertowe bez stosowania 			przepisów ustawy – Prawo zamówień publicznych zgodnie z art. 			70 Kodeksu Cywilnego. 
 | 
| 
 Przedmiot zamówienia 
 | 
 Zakup, dostawa i montaż 			trampoliny ogrodowej: 
   
| 
 Średnica 
 | 
 400-500 cm 
 | 
 
| 
 Wysokość maty od podłoża 
 | 
 do 100 cm 
 | 
 
| 
 Wysokość z siatką (całkowita) 
 | 
 do 300 cm 
 | 
 
| 
 Wysokość siatki 
 | 
 do 200 cm 
 | 
 
| 
 Minimalne obciążenie 
 | 
 150  kg 
 | 
 
| 
 Siatka ochronna 
 | 
 wymagane 
 | 
 
| 
 Osłona na sprężyny 
 | 
 wymagane 
 | 
 
| 
 Drabinka 
 | 
 tak 
 | 
 
| 
 Pokrowiec na matę 
 | 
 tak 
 | 
 
| 
 Montaż 
 | 
 w cenie 
 | 
 
 
  
  
 | 
| 
 Miejsce 			inwestycji 
 | 
 ul. Św. Barbary 			2, Granica k. Nowa Wieś, kod pocztowy: 05-806 
 | 
| 
 Doświadczenie 			wykonawcy 
 | 
 Dostawca powinien posiadać 			ustawowo wymagane uprawnienia niezbędne do wykonania prac lub 			czynności określonych w niniejszym zapytaniu. 
Oprócz tego 			dostawca oświadczy, że posiada niezbędną wiedzę i 			doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje 			osobami zdolnymi do wykonania danego zamówienia. 
W celu wykonania 			prac określonych w niniejszej ofercie wykonawca oświadczy że 			jego sytuacja ekonomiczna i finansowa zapewnia wykonanie 			zamówienia. 
 | 
| 
 Informacja o 			oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w 			celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu 
 | 
 Aktualny odpis z właściwego 			rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji 			działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają 			wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności 			gospodarczej, [wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed 			upływem terminu składania ofert] 
  
 | 
| 
 Wymagany okres i 			warunki gwarancji 
 | 
 Dostawca udzieli 			gwarancji jakości i rękojmi za wady na okres 24 miesięcy. 
 | 
| 
 Czas realizacji 
 | 
 Czas trwania 			dostawy i montażu nie przekroczy terminu 15.12.2014. 
 | 
| 
 Kryterium oceny 
 | 
 100 % cena - Na 			każdą ze składanych części inwestycji. W przypadku złożenia 			więcej niż jedna oferta z tą samą ceną decydować będzie 			okres zaproponowanej gwarancji. 
 | 
| 
 Wadium 
 | 
 Nie przewidziano 
 | 
| 
 Miejsce 			składania ofert 
 | 
 Pruszków ul. 			Staszica 1 05-800 
 | 
| 
 Termin składania 			ofert 
 | 
 10.12.2014 godz 			12.00 
 | 
| 
 Termin 			ogłoszenie wyboru wykonawcy 
 | 
 Otwarcie ofert 			oraz wybór wykonawcy nastąpi w dniu 10.12.2014 do godz. 13.00 
 | 
| 
 Możliwość 			składania ofert częściowych 
 | 
 Nie 
 | 
| 
 Forma złożenia 			oferty 
 | 
 Ofertę należy złożyć w 			formie pisemnej na adres Pruszków ul. Staszica 1 05-800 lub 			elektronicznie pod adresem 
 Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
  
  
 | 
| 
 Osoba do 			kontaktu 
 | 
 Piotr Mońko 
adres 			email: 
 Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
  
telefon: 22 759 			91 91 wew. 211 
 |