Realizacja projektu współfinansowana jest ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007 – 2013.
|
Zamawiający
|
„DAWIS” Sp. z o.o.
|
Tytuł projektu
|
RPMA.06.02.00-14-094/13-00
„ZINTEGROWANE DZIAŁANIA NA RZECZ ROZWOJU TURYSTYKI NA MAZOWSZU”
Projekt realizowany w ramach priorytetu VI „Turystyka” w ramach RPO WM.
|
Tryb wyboru
|
Zapytanie ofertowe bez stosowania przepisów ustawy – Prawo zamówień publicznych zgodnie z art. 70 Kodeksu Cywilnego.
|
Przedmiot zamówienia
|
Aranżacja terenu
1. Wytyczenie i ułożenie chodników z kostki betonowej na podbudowie cementowo-piaskowej – około 350 m2 , 2. Nasadzenia krzewów niskich – 25 szt., 3. Wykonanie terenu rekreacyjno-sportowego o powierzchni około 600 m2 a/ wielofunkcyjne boisko sportowe, b/ wytyczenie i wykonanie teren do minigolfa, c/ ścieżka zdrowia. d/ ustawienie 4 kompletów ławeczek drewnianych ze stolikami
Po zakończeniu prac teren wokół inwestycji należy poddać rekultywacji i obsiać mieszanką traw stosowaną na boiskach sportowych.
Całość prac dotyczy zakupu/wykonania, dostawy niezbędnych materiałów i montażu wszystkich elementów zawartych w ogłoszeniu. Szczegółowe informacje i dokumentacje jest do wglądu w siedzibie Zamawiającego w dni robocze w godz. 8.00 – 16.00
|
Miejsce inwestycji
|
Ul. Św. Barbary 2, Granica k. Nowa Wieś 05-806
|
Doświadczenie wykonawcy
|
Dostawca powinien posiadać ustawowo wymagane uprawnienia niezbędne do wykonania prac lub czynności określonych w niniejszym zapytaniu.
Oprócz tego dostawca oświadczy, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania danego zamówienia.
W celu wykonania prac określonych w niniejszej ofercie wykonawca oświadczy że jego sytuacja ekonomiczna i finansowa zapewnia wykonanie zamówienia.
|
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu
|
Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, [wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert]
|
Wymagany okres i warunki gwarancji
|
Dostawca udzieli gwarancji jakości i rękojmi za wady na okres 24 miesięcy.
|
Czas realizacji
|
Czas trwania dostawy i montażu nie przekroczy terminu 31.12.2014.
|
Kryterium oceny
|
100 % cena - Na każdą ze składanych części inwestycji. W przypadku złożenia więcej niż jedna oferta z tą samą ceną decydować będzie okres zaproponowanej gwarancji.
|
Wadium
|
Nie przewidziano
|
Miejsce składania ofert
|
Pruszków ul. Staszica 1 05-800
|
Termin składania ofert
|
14.07.2014 g. 12.00
|
Termin ogłoszenie wyboru wykonawcy
|
Otwarcie ofert oraz wybór wykonawcy nastąpi w dniu 14.07.2014 Do godz. 13.00
|
Możliwość składania ofert częściowych
|
Nie
|
Forma złożenia oferty
|
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej na adres Pruszków ul. Staszica 1 05-800 lub elektronicznie pod adresem
Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
|
Osoba do kontaktu
|
Monika Mońko
adres email:
Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
telefon: 22 759 91 91 wew. 140
|